Welkom
Start de IT keuzehulp

Over ons

Ons team van 6 professionals
Gerben, Quinten en Rens van IT Support 4U

Wilt u de ICT van uw bedrijf uitbesteden aan een betrokken team van specialisten? Dan helpt IT Support 4U u graag verder. Samen tillen we uw ICT naar een hoger niveau. Bij IT Support 4U zit alles onder één dak. We nemen met onze 360° support al uw IT-zaken voor onze rekening. Hiermee garanderen de uptime van uw systemen en zorgen wij dat u altijd bent voorzien van de beste automatisering.

Quinten van IT Support 4U

Over IT Support 4U

IT Support 4U bestaat uit een hecht team van professionals die 24/7 voor u klaar staan. We delen continu onze kennis met elkaar en blijven leren, waar onze klanten de vruchten van plukken. We zijn graag persoonlijk betrokken met de organisaties die hun ICT uitbesteden bij ons. Dit betekent dat we meedenken over verschuivingen in technologie en dat we eventuele problemen snel kunnen verhelpen. Door middel van proactief beheer lossen wij IT problemen op voordat u er hinder van ervaart.

Het team

Rens
Rens
Stefan
Stefan
Maurice
Maurice
Quinten
Quinten
Frank
Frank
Gerben
Gerben
Patrick Joosen
Patrick Joosen Eigenaar
Gerben van IT Support 4U

Werkplekbeheer

Office 365

Hardware

Vast aanspreekpunt

Bij IT Support 4U heeft u altijd één aanspreekpunt waar u terecht kunt voor al uw ICT ondersteuning. Deze persoon is op de hoogte van uw gehele ICT, waardoor u snel en effectief kunt schakelen. Maak kennis met onze experts. Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen!

 

 

Veiligheid en professionaliteit

Bij IT Support 4U staat de veiligheid van uw data centraal. Met onze ISO 27001-certificering voldoen we aan de hoogste internationale normen voor informatiebeveiliging. Dit certificaat benadrukt onze toewijding aan het beschermen van vertrouwelijke informatie en het continu verbeteren van onze processen. Wilt u meer weten over wat deze certificering inhoudt en hoe dit u als klant voordeel biedt?

Lees meer over de ISO 27001 certificering

Werkwijze

1 van 4
Behoefteanalyse en adviesgesprek

Het proces begint met een grondige analyse van de behoeften van de klant. Wij voeren een evaluatie uit van de bestaande IT-infrastructuur. Wij identificeren zwakke punten, potentiële risico’s en gebieden waar verbetering nodig is.

2 van 4
Implementatie van oplossingen

Na het analyseren van de behoeften en evaluatie van de bestaande infrastructuur, ontwikkelen wij een op maat gemaakt plan om de IT-omgeving van de klant te verbeteren.

3 van 4
Ondersteuning en onderhoud

Nadat de nieuwe oplossingen zijn geïmplementeerd, biedt het IT-bedrijf continue ondersteuning en onderhoudsdiensten.

4 van 4
Evaluatie en verbetering:

Het proces van 360° support is cyclisch van aard. Wij blijven evalueren, feedback verzamelen en verbeteringen aanbrengen om te voldoen aan veranderende behoeften en technologische ontwikkelingen.

Rens van IT Support 4U
Rens van IT Support 4U

VoIP centrale

Online Back-up

Werkplekbeheer

Hardware

Office 365