Welkom
Start de IT keuzehulp

VoIP centrale

Een VoIP centrale is dé nieuwe manier van telefoneren voor veel bedrijven. Doordat u met deze centrale via het internet kunt bellen bent u altijd, waar u ook maar wilt, bereikbaar. Hierdoor is uw klantenservice niet verbonden aan één specifieke locatie, maar kan dit overal worden uitgevoerd. Voor veel bedrijven is via het internet bellen de perfecte oplossing wanneer zij 24/7 bereikbaar willen zijn.


Met de nieuwste technologie genaamd Hosted PBX kan u zeer eenvoudig een VoIP centrale instellen. Wanneer u dit systeem hebt ingesteld hoeft u dus alleen nog maar in te loggen en een goede internetverbinding te hebben!

Voordelen van een VoIP centrale

De VoIP centrale is één van de efficiënte diensten die IT support 4U aanbiedt. Deze centrale biedt u namelijk de mogelijkheid om op meerdere locaties te zitten, maar toch met elkaar verbonden te zijn.
Andere voordelen van de VoIP centrale zijn:

 

  • Gratis intern bellen
  • Lage instapkosten
  • Nummerbehoud is mogelijk
  • Geen onderhoudskosten op locatie
  • Zeer uitgebreide telefooncentrale (wachtrijen, keuzemenu’s etc.)

Contact opnemen

Werkwijze

1 van 4
Behoefteanalyse en adviesgesprek

Het proces begint met een grondige analyse van de behoeften van de klant. Wij voeren een evaluatie uit van de bestaande IT-infrastructuur. Wij identificeren zwakke punten, potentiële risico’s en gebieden waar verbetering nodig is.

2 van 4
Implementatie van oplossingen

Na het analyseren van de behoeften en evaluatie van de bestaande infrastructuur, ontwikkelen wij een op maat gemaakt plan om de IT-omgeving van de klant te verbeteren.

3 van 4
Implementatie van oplossingen

Nadat de nieuwe oplossingen zijn geïmplementeerd, biedt het IT-bedrijf continue ondersteuning en onderhoudsdiensten.

4 van 4
Evaluatie en verbetering:

Het proces van 360° support is cyclisch van aard. Wij blijven evalueren, feedback verzamelen en verbeteringen aanbrengen om te voldoen aan veranderende behoeften en technologische ontwikkelingen.

Meer weten over VoIP?

Kortom, via het internet bellen is een uitstekende en toekomstbestendige oplossing voor uw telefonie. Wilt u meer weten over VoIP centrales, of wilt u dit direct laten instellen door IT Support 4U? Bel dan naar 0162-727200.

Benieuwd wat een VoIP centrale voor uw bedrijf kan betekenen? Bel ons op 0162-727200 of vul het contactformulier in. Onze experts beantwoorden vrijblijvend uw vragen.

Over ons

Contact opnemen

Wilt u meer weten over netwerkbeheer of één van de andere diensten van IT Support 4U? Bel ons op 0162-727200 of vul onderstaand contactformulier in.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.