KPN stopt met ISDN telefoniediensten

maandag 31 juli 2017

KPN heeft aangekondigd het traditionele telefonienetwerk de komende jaren te gaan moderniseren. Al sinds de jaren ’80 wordt de ISDN dienstverlening aan eindgebruikers in Nederland aangeboden via het telefonie-platform van KPN. Door een toenemend gebruik van mobiele telefonie en de opkomst van VoIP neemt het aantal gebruikers van het traditionele netwerk af.

Concreet betekenen de veranderingen dat per 1 september 2019 de enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN netlijnen volledig uitgefaseerd zullen zijn. Vanaf deze datum kunt u hierdoor geen gebruik meer maken van deze lijnen. Dit hoeft echter geen probleem voor u te vormen, want wij helpen u graag met het maken van de keuze voor een nieuwe telefoniedienst.


VoIP van IT Support 4U

Door het vervallen van de traditionele lijnen raden wij de overstap naar VoIP aan. Een VoIP centrale is voor veel bedrijven dé nieuwe manier van telefoneren. VoIP staat voor Voice over IP, of anders gezegd: bellen via internet. Met deze nieuwe techniek gebruikt u de internetverbinding die u al heeft ook voor uw telefonie. Er kan zeer eenvoudig een centrale bij u worden ingesteld, waardoor u slechts hoeft in te loggen en over een goede internetverbinding dient te beschikken. IT Support 4U kan de overstap naar VoIP volledig voor u regelen.


Voordelen van VoIP voor uw organisatie

Een VoIP centrale zorgt voor betere bereikbaarheid en is tevens kostenbesparend. Door te bellen via internet heeft u de mogelijkheid om op meerdere locaties met elkaar verbonden te zijn. Intern kunt u bovendien gratis bellen. Ook blijven zowel uw telefoon- als faxnummers behouden. Doordat u geen gebruik meer hoeft te maken van analoge en ISDN netlijnen, vervallen de maandelijkse abonnementskosten op deze lijnen. De telefooncentrale is zeer uitgebreid met betrekking tot bijvoorbeeld wachtrijen en keuzemenu’s. Bovendien heeft u geen onderhoudskosten op locatie, wanneer u IT Support 4U de overstap naar VoIP voor u laat regelen.


Interesse?

Met betrekking tot VoIP is veel mogelijk en wij bekijken graag uw persoonlijke wensen. Bent u benieuwd wat IT Support 4U voor u kan betekenen op het gebied van VoIP centrales, of wilt u deze direct laten instellen? Bel dan naar 0162-727200 of vul het contactformulier in.

 

Office365 Back-up IT Support 4U
Blog / 21 jun, 2018

Bescherm uw data met een Office365 back-up

Databeveiliging is en blijft een belangrijk aandachtspunt voor bedrijven. Door de wet meldplicht datalekken , welke sinds 1 januari 2016 wordt ge...

Blog / 02 feb, 2018

Hoe kunt u datalekken voorkomen?

Sinds 1 januari 2016 geldt de meldplicht datalekken. Deze meldplicht houdt in dat organisaties (zowel bedrijven als overheden) direct een melding ...

Veiligheid digitale werkomgeving
Blog / 04 okt, 2017

Hoe veilig is uw digitale werkomgeving?

Uit het Nationaal Cybersecurity Bewustzijnsonderzoek van Alert Online blijkt dat zo’n 75% van de werkende Nederlanders zich weinig tot geen zorgen...

Overstap VoIP bellen
Blog / 31 jul, 2017

KPN stopt met ISDN telefoniediensten

KPN heeft aangekondigd het traditionele telefonienetwerk de komende jaren te gaan moderniseren. Al sinds de jaren ’80 wordt de ISDN dienstverlenin...

Online databescherming
Blog / 13 jul, 2017

Hoe zorgt u voor goede databescherming?

Vroeger, toen er nog geen computers waren, was databescherming niets meer dan uw documenten veilig achter slot en grendel opbergen. Tegenwoordig ...

IT support extern
Blog / 02 feb, 2017

IT Support 4U op afstand

IT Support 4U biedt diverse services, geheel op maat voor u afgestemd. Wij kunnen ons dan ook goed voorstellen dat u zo nu en dan een korte vraag ...